Returnare produse

Speram ca esti multumit de trenuletele BRIO cumparate. Cu toate acestea ai posibilitatea sa returnezi unele produse in urmatoarele situatii:

Produse nedorite

Daca ai comandat din greseala o alta jucarie si vrei sa o schimbi, poti face asta in maxim 14 zile de la data data primirii coletului. Cheltuielile de transport vor fi platite de catre client.

Daca ai primit alta jucarie decat cea comandata o poti returna in maxim 14 de zile de la data primirii coletului. Cheltuielile de transport vor fi platite de Trenuletelemn.ro.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta, aveti dreptul de a va retrage din contract fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor. Cheltuielile de transport vor fi platite de catre client.

Te rugam sa ti cont ca nu putem returna banii sau schimba produsele nedorite daca acestea se intorc la noi intr-o stare inadecvata, folosite sau cu ambalajul original deteriorat.

Produse defecte sau necorespunzatoare

Trenuletelemn.ro ofera o perioada de 30 de zile de la plasarea cererii de returnare pentru returnarea produselor defecte.
Te rugam sa faci o descriere completa a defectului si sa returnezi produsul in ambalajul original.

Toate jucariile returnate vor fi testate si returnate pe cheltuiala clientului in cazul in care acestea se dovedesc functionale.

Anularea comenzii

Ai dreptul sa anulezi comanda in maxim 7 zile. Totusi, in cazul in care coletul a fost deja expediat ti se vor imputa costurile de expediere si restituirea banilor nu se va face pana cand coletul nu ajunge inapoi la noi. Te rugam sa ti cont ca incercam sa expediem comenzile in aceeasi zi, deci pentru a evita imputarea cheltuielilor de livrare si restituirea intarziata a banilor, informeaza-ne despre anularea comenzii in aceeasi zi in care ai facut-o.

Cum sa returnezi un produs
Daca esti in situatia de a returna un produs, te rugam sa il ambalezi corespunzator.

Cerere de returnare se poate face la telefon sau prin email.

Recomandam sa returnezi produsele printr-un serviciu de coletarie cu valoare declarata, fara ramburs, deoarece nu putem fi trasi la raspundere pentru coletele pierdute in drum spre noi. Toate cheltuielile de livrare cad in sarcina clientului.

Coletele se trimit la adresa:

S.C. Valecs S.R.L.
Str. Principala, nr 1153B
Comuna Targsoru Vechi, sat Strejnicu
Judetul Prahova, cod postal 107592